Reserveren en betalen

  • Is het mogelijk om mijn reservering te annuleren?

    Bij het boeken van je reservering kun je een annuleringsverzekering afsluiten (informeer bij de receptie naar de voorwaarden). De annuleringsverzekering dient direct afgesloten te worden bij het reserveren, tenzij je zelf al een doorlopende annuleringsverzekering elders hebt lopen. Bij daadwerkelijk annuleren met restitutie van het betaalde bedrag, worden de voorwaarden van de annuleringsverzekering gevolgd. Als je geen annuleringsverzekering hebt afgesloten en wel de reservering wilt annuleren, gaat dit volgens de voorwaarden van branchevereniging Recron. Er is altijd de mogelijkheid je reservering over te laten nemen door bekenden.

  • Wanneer moet ik reserveringskosten betalen?

    Wanneer je een boeking maakt, online, telefonisch of via de mail, worden er standaard € 10,00 reserveringskosten in rekening gebracht. Als er een groepsboeking wordt gemaakt dan houden wij het volgende aan om de reserveringskosten door te berekenen:
    1-3 reserveringen    : 1x
    4-5 reserveringen    : 2x
    6-7 reserveringen    : 3x
    8-9 reserveringen    : 4x
    10-15 reserveringen : 5x

  • Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

    In principe wordt de betaling over 2 termijnen verdeeld: de 1e termijn (50%) en dient binnen 2 weken na reserveren betaald te worden en de 2e termijn (50 %) dient uiterlijk 42 dagen (6 weken) voor de aankomstdatum binnen te zijn.

    Als deze data elkaar overlappen (dus de aankomstdatum valt binnen 8 weken na reservering), dan wordt gevraagd om het hele bedrag in één keer te betalen binnen 2 weken na reservering. Bij een totaalbedrag van minder dan € 100,- wordt om betaling van het gehele bedrag binnen 2 weken gevraagd.

  • Wanneer krijg ik mijn borg terug?

    De borg (voor een accommodatie of Stuufpas), of het restant daarvan wordt uiterlijk 14 dagen ná het vertrek teruggestort. Hiervoor moet jouw rekeningnummer natuurlijk wel bij ons bekend zijn.