Reserveren en betalen

  • Is het mogelijk om mijn reservering te annuleren?

    Bij het boeken van je reservering kun je een annuleringsverzekering afsluiten (informeer bij de receptie naar de voorwaarden). De annuleringsverzekering dient direct afgesloten te worden bij het reserveren, tenzij je zelf al een doorlopende annuleringsverzekering elders hebt lopen. Bij daadwerkelijk annuleren met restitutie van het betaalde bedrag, worden de voorwaarden van de annuleringsverzekering gevolgd. Als je geen annuleringsverzekering hebt afgesloten en wel de reservering wilt annuleren, gaat dit volgens de voorwaarden van branchevereniging Recron, te vinden op pagina: www.zandstuve.nl/voorwaarden. Er is altijd de mogelijkheid je reservering over te laten nemen door bekenden.

  • Wanneer moet ik reserveringskosten betalen?

    Wanneer je een boeking maakt, worden reserveringskosten in rekening gebracht om de aanvraag te verwerken. Er zijn verschillende reserveringskosten: bij online reserveren = € 5,00, telefonisch of via de mail = € 10,00.

  • Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

    In principe wordt de betaling over 2 termijnen verdeeld: de 1e termijn (50%) en dient binnen 2 weken na reserveren betaald te worden en de 2e termijn (50 %) dient uiterlijk 42 dagen (6 weken) voor de aankomstdatum binnen te zijn.

    Als deze data elkaar overlappen (dus de aankomstdatum valt binnen 8 weken na reservering), dan wordt gevraagd om het hele bedrag in één keer te betalen binnen 2 weken na reservering. Bij een totaalbedrag van minder dan € 100,- wordt om betaling van het gehele bedrag binnen 2 weken gevraagd.

    Uiteraard is het ook mogelijk om afwijkende betalingstermijnen of bedragen met ons te overleggen. We denken graag met je mee.