Veelgestelde vragen

Om het makkelijk te maken, hebben wij verschillende veelgestelde vragen ingedeeld in categoriën en beantwoord. Wanneer je een vraag hebt die hier niet beantwoord wordt, kan je uiteraard contact met ons zoeken. Dit kan per mail, via onze chat of telefonisch (0523-262027).

 

Kamperen

Kampeerplaatsen

Kunnen wij onze eigen kampeerplaats uitkiezen?

Jazeker! Dit is mogelijk tijdens het zoek & boek proces. Hier zien jullie altijd een real-time overzicht van de vrije plaatsen. Voor slechts € 15 zijn jullie er van verzekerd dat jullie op de gekozen plaats verblijven.

Waar kunnen wij vinden of een plaats in de zon of schaduw ligt?

Als jullie de plattegrond openen, staat er rechts een icoontje waarop de stand van de zon wordt uitgelegd: Hij komt links op, draait door naar boven en gaat rechts onder.

Zijn er vaste aankomst- en vertrekdagen?

Buiten het hoogseizoen is aankomst en vertrek op iedere dag mogelijk. In het hoogseizoen is dit niet mogelijk. Ons reserveringssysteem is altijd up-to-date. Kun je op een bepaalde dag niet boeken, dan is het niet mogelijk om op die dag aan te komen of te vertrekken. Bekijk hier de mogelijkheden.

Is er een minimale verblijfsperiode?

In het laagseizoen geldt er geen minimale verblijfsperiode. In het hoogseizoen wel. Bekijk alle mogelijkheden hier.

Hoe laat kunnen wij op onze kampeerplaats?

Jullie hebben er lang naar uitgekeken: de vakantie kan beginnen! Vanaf 13.30 uur kunnen jullie al op de kampeerplaats. Willen jullie graag later vertrekken en eerder aankomen? Dit is in het laagseizoen mogelijk in overleg, tegen betaling. In het hoogseizoen is dit helaas niet mogelijk door drukke wisseldagen en volledige bezetting van ons park.

Hoe laat moeten wij op de dag van vertrek de plaats verlaten?

Helaas komt aan alles een einde. Zo ook aan jullie vakantie. Gelukkig hoeven jullie 's ochtends niet te haasten want de kampeerplaats hoeft pas om 11.30 uur vrij te zijn. Onze technische dienst gaat daarna meteen aan de slag om het terrein weer klaar te maken voor nieuwe gasten.

Het is onze vertrekdag maar eigenlijk willen we die dag iets langer blijven. Kan dat?

In het laagseizoen is het ook mogelijk om een halve dag tegen betaling bij te boeken. Dit kan enkel indien de kampeerplaats beschikbaar is. Indien het mogelijk is, kunnen jullie tot 19.00 uur op de camping blijven. In het hoogseizoen is dit door de drukte niet mogelijk. Er staat dan namelijk weer een nieuw gezin te trappelen om hun vakantie te vieren.

Waarover beschikt een kampeerplaats?

Alle kampeerplaatsen zijn comfortplaatsen van 100m2 (gemiddeld 10m x 10m). Onze plaatsen beschikken allemaal standaard over 8 ampère stroom, een eigen watertappunt (hier heb je wel een watersleutel voor nodig welke bij te boeken is), CAI-aansluiting en vuilwaterafvoer.

Op elke plaats kan de stroom, tegen betaling, verhoogt worden naar 10, 12, 14 of zelfs 16 Ampère. Per 2 Ampère ophoging, zijn de kosten € 1,50 per dag.

Elk veld heeft uitzicht op een leuke speeltuin zodat jullie heerlijk, vanaf de eigen plek, de kinderen kunnen zien spelen.

Welke tv-zenders hebben jullie en wat is ervoor nodig om deze te ontvangen?

De volgende tv-zenders zijn op de camping te ontvangen:
> Ned. 1-2-3
> RTL 4-5-7
> SBS 6
> Veronica
> TV Drenthe

Naast de Nederlandse zenders zijn de volgende Duitse zenders beschikbaar:
> SRTL
> WDR
> ZDF
> ARD

De tv kan door middel van een CAI-kabel aangesloten worden op de CAI-aansluiting op de plek.

Hoe zit het met het warme water en douchen. Hebben we hier muntjes of iets anders voor nodig? 

Voor het douchen in de sanitairgebouwen hebben jullie de Stuufpas nodig die jullie bij aankomst op de camping krijgen. Hier staat meteen een tegoed op van €2,50 en kan zelf tijdens het verblijf opgewaardeerd worden. Douchen kost 0,08 cent per minuut. Dezelfde pas is te gebruiken voor het zwembad en om te wassen.

Is het mogelijk om een gasfles te kopen of om te ruilen?

Gasflessen kunnen omgeruild/gekocht worden bij de Stuufwinkel. De volgende gasflessen zijn bij ons verkrijgbaar:
> Campinggas 907 en 904
> Campinggas wegwerp C206
> De groene 5 kg. fles.

Is het mogelijk om buiten de openingstijden van de receptie te arriveren?

Verwachten jullie na sluitingstijd van de receptie te arriveren? We vragen jullie dan de receptie te informeren. Zij zullen uitleggen hoe dit in zijn werk gaat. De actuele openingstijden van de receptie vind je hier.

Tot hoe laat is het mogelijk om de camping op te rijden? 

De slagboom is geopend vanaf 7.30 uur tot 22.00 uur.  Uitrijden is in geval van nood altijd mogelijk.

Mag er een bijzettentje geplaatst worden bij onze kampeerplaats?

Het is toegestaan om een bijzettentje bij de kampeerplaats te zetten, dit is kosteloos. Voor een 2e bijzettentje betalen jullie € 2,50 per nacht extra. De maximale afmeting voor een bijzettentje is 4 m2.

Mag onze tent of caravan onbewoond achtergelaten worden?

In het laagseizoen is het mogelijk om meerdere onbewoonde nachten te reserveren. Voor elke onbewoonde nacht wordt een speciaal tarief berekend. Dit is niet via de website te boeken maar kan telefonisch, per mail of via onze chat bij de receptie geregeld worden.

Mag onze hond mee naar de camping?

Jullie beste vriend is welkom bij Kampeerdorp de Zandstuve. Voor het plezier van medegasten is de hond vanzelfsprekend altijd aangelijnd en zijn er ook hondenvrije velden. Meer informatie hierover vind je op kamperen met hond.

Zijn er auto's toegestaan op de camping?

Ja, er mag één auto op het terrein bij de kampeerplaats geparkeerd worden. Een eventuele tweede auto kunnen jullie parkeren op P1, vooraan de camping (tegen betaling), of gratis op P2 die gelegen is aan de Larixweg. Willen jullie de (eerste) auto niet bij de kampeerplaats hebben? Dan dient hij ook op P1 (tegen betaling) of P2 (gratis) geparkeerd te worden. Bekijk hier onze plattegrond.

Omdat we een kindercamping zijn, vragen we iedereen stapvoets te rijden.

Wanneer is de camping geopend?

De camping is alleen geopend voor verblijfsgasten tijdens het seizoen. Het seizoen 2019 start op 29 maart en duurt tot 28 oktober. Het seizoen 2020 start op 27 maart en duurt tot 27 oktober.

Jullie zijn buiten het seizoen uiteraard van harte welkom om de camping te komen bekijken en een rondje over het terrein te lopen. Tijdens de openingstijden van de receptie is er altijd een medewerker aanwezig om jullie te informeren en vragen te beantwoorden.

Moeten we extra betalen voor het gebruiken van het zwembad en Cobus' Speelkasteel?

Het zwembad en Cobus' Speelkasteel horen bij een vakantie op Kampeerdorp de Zandstuve. De entree is uiteraard gratis voor onze verblijfsgasten.

Zitten er kosten aan verbonden als we bezoek of een logee krijgen?

Wij hanteren een bezoekerstarief van € 2,50 per persoon (incl. toegang speelkasteel). Als het bezoek ook gebruik wenst te maken van het zwembad, wordt er € 4,00 extra gerekend. Het dagtarief voor de parkeerplaats is € 1,00.

Het bezoek dient om 22.00 uur het terrein te hebben verlaten. Als het bezoek blijft overnachten, betalen zij een bedrag van € 7,50 p.p.p.n + € 1,00 lokale heffingen en hebben ze daarmee toegang tot alle voorzieningen. Het nachttarief voor de parkeerplaats is € 3,50.

Mag er een partytent bij de kampeerplaats staan?

Het is mogelijk om een partytent bij jullie kampeerplek te plaatsen. Hier zitten wel een aantal richtlijnen aan vast.
> De partytent mag maximaal 3 bij 3 meter zijn.
> De tent moet aan alle kanten open zijn en mag niet dichtgeritst worden.
> De partytent kan alleen ter vervanging van de luifel!
> De tent dient voor de nacht opgeruimd te zijn in verband met de veiligheid.

Welk grondzeil mogen we gebruiken?

Net zoals op de meeste campings in Nederland, zijn plastic doeken die niet ademen verboden. We verzoeken jullie om een ademend gronddoek te gebruiken. Zie hier ook het voorbeeld.

Mogen we een opblaaszwembad bij de kampeerplaats plaatsen?

Peuterbadjes met een maximale diameter van 80 centimeter zijn toegestaan bij de plaats. Aan het einde van de dag dienen de zwembadjes wel leeg gehaald te worden. 

Voor welke leeftijd is de camping geschikt? 

Kampeerdorp de Zandstuve is een kindercamping die uitermate geschikt is voor kinderen tot 12 jaar. Voor deze leeftijd hebben wij een uitgebreid animatieprogramma met leuke en afwisselende activiteiten. 

Wij hebben een kortingskaart voor kamperen. Wanneer is deze bij jullie geldig?

Jullie kunnen korting krijgen, op vertoon van de kortingskaart, in het laagseizoen:
2019
> 29-03 | 19-04
> 06-05 | 29-05
> 03-06 | 07-06
> 11-06 | 06-07
 > 31-08 | 27-10

2020
> 27-03 | 09-04
> 14-04 | 23-04
> 04-05 | 19-05
> 02-06 | 03-07
> 22-08 | 26-10
Let op: Deze korting kan alleen door de receptie verwerkt worden. 

Overige vragen? 

Staat het antwoord op jullie vraag er niet tussen? Misschien staat het hier

Faciliteiten

Faciliteiten

Is er WiFi op de camping?

Op de hele camping is een draadloos internet netwerk. Jullie kunnen bij de receptie een voucher kopen met een gebruikersnaam en wachtwoord. Met deze voucher kunnen jullie met 2 apparaten tegelijk gebruik maken van het netwerk. De kosten voor 1 dag (24 uur) zijn € 2,50. Bij de voorzieningen vooraan op de camping, is gebruik van de Wifi gratis.

Wanneer is het zwembad geopend?

Het zwembad is buiten het seizoen gesloten. Tijdens het seizoen zelf, is het zwembad uiteraard dagelijks geopend! De actuele openingstijden vinden jullie hier.

Is jullie kampeerdorp geschikt voor mindervaliden?

Kampeerdorp de Zandstuve is rolstoeltoegankelijk. Het ultramoderne sanitairgebouw Buur (gebouw bij Watergorgels veld) heeft een speciaal mindervaliden sanitair. In deze ruimte is een douche met douchestoel aanwezig en bij het toilet zijn beugels aangebracht. 

Is het toegestaan om te barbecueën?

Dit is toegestaan, mits er een emmer water klaar staat. Plaats de barbecue niet op de grond, dit i.v.m. brandgevaar. Zorg er voor dat de overige campinggasten geen hinder hebben van de barbecue, door bijvoorbeeld rookontwikkeling. Het gebruik van vuurkorven is niet toegestaan.

Is de receptie dagelijks geopend?

Tijdens het seizoen is de receptie dagelijks geopend. Voor een actueel overzicht van de openingstijden klik je hier.

Kan ik mijn post op de camping laten bezorgen?

Dinsdag tot en met zaterdag wordt de post gebracht. Bezorgde post kunnen jullie ophalen in de hal naast de receptie. Bij het folderrek staan postvakken (op achternaam gesorteerd).  Als er pakketjes worden bezorgd, kunnen deze bij de receptie afgehaald worden.

Is er een animatieteam aanwezig?

Wij bieden een zeer uitgebreid animatieprogramma. Tijdens de schoolvakanties is er een doorlopend programma met op alle dagen animatie. Buiten het weekend en de vakanties, is er een aangepast programma voor de allerkleinsten (tot 5 jaar).

In het laagseizoen kan het zijn dat ons animatieteam doordeweeks een enkele dag vrij is waardoor er geen animatie aanwezig is. Het animatieteam is minimaal 6 dagen per week aanwezig. Voor meer informatie kan je terecht bij de receptie.

Voor sommige activiteiten moet je je inschrijven. Dat kan je hier doen.

Wij staan niet op de camping. Mogen we gebruik maken van de faciliteiten?

Dagbezoekers kunnen, buiten het hoogseizoen, gebruik maken van Cobus' Speelkasteel en ons subtropisch zwembad. De kosten zijn € 2,50 voor het speelkasteel en € 4,00 voor het zwembad.

Wij zijn al uitgecheckt. Mogen we nog gebruik maken van de faciliteiten?

Wanneer jullie de kampeerplaats/accommodatie verlaten hebben en jullie afgemeld hebben bij de receptie, mogen jullie helaas in eerste instantie geen gebruik meer maken van alle faciliteiten op de camping. Dit is vanwege de drukte (capaciteit en veiligheid) niet mogelijk en die willen we waarborgen. Is het rustig op de camping? Loop onze receptie dan even binnen met deze vraag. We denken graag mee.

Is er een wasserette aanwezig?

In de hal naast de receptie en in het sanitairgebouw Buur is een wasserette aanwezig. Hiervoor kan de Stuufpas opgewaardeerd worden. Een wasbeurt kost € 6,00 inclusief wasmiddel. Gebruik van de droger kost € 2,50 per beurt van 20 minuten. 

Om in het hoogseizoen iedereen de mogelijkheid te geven te kunnen wassen en drogen, maken we gebruik van inschrijfmappen. 

Kunnen we boodschappen doen op de camping?

Er is een campingwinkel aanwezig op het Stuufplein voor de dagelijkse boodschappen en natuurlijk verse broodjes. Ook kunnen boodschappen gemakkelijk online besteld worden!

We vinden het lekker om tijdens onze vakantie uit eten te gaan. Kan dit bij jullie?

Bij vakantie hoort lekker eten. En lekker eten kunnen jullie bij ons! We hebben een PizzeriaRestaurantFrietfabriek en bij de Stuuf To Go haal je wat lekkers om mee te nemen naar je eigen plaats. Wil je een tafeltje reserveren in het restaurant? Dat kan je hier doen!

Is het mogelijk om fietsen te huren op de camping?

Wij verhuren fietsen op onze camping in Hardenberg; zowel fietsen met versnellingen en kinderzitjes als kinderfietsen. 

Zijn er ook fiets- en wandelroutes die op de camping starten? 

Langs Kampeerdorp de Zandstuve gaan verschillende fietsroutes die jullie door het prachtige Overijsselse Vechtdal leiden. Op de receptie verkopen wij een fietsroutekaart met alle knooppunten in de omgeving. Op deze kaart staan ook speciale kinderroutes. 

Tegenover de camping kunnen jullie zo het bos (de Rheezerbelten) in lopen. Vanaf hier starten verschillende wandelroutes. 

Overige vragen? 

Staat het antwoord op jullie vraag er niet tussen? Misschien vinden jullie hem hier.

Accommodaties

Verhuuraccommodaties

Kunnen wij de plek van de accommodatie kiezen?

Jazeker! Dit is mogelijk tijdens het zoek & boek proces. Hier zien jullie altijd een real-time overzicht van de vrije plaatsen. Voor slechts € 15 zijn jullie er van verzekerd dat jullie op de gekozen plaats verblijven.

Waar kunen wij vinden of een accommodatie in de zon of schaduw ligt?

Als jullie de plattegrond openen, staat er rechts een icoontje waarop de stand van de zon wordt uitgelegd: Hij komt links op, draait door naar boven en gaat rechts onder.

Zijn er vaste aankomst- en vertrekdagen?

Van 20 juli t/m 24 augustus 2019 hebben wij de wisseldagen voor de accommodaties op maandag en vrijdag (m.u.v. de Trekkershut en -Pod). Buiten het hoogseizoen is aankomst en vertrek op iedere werkdag mogelijk.

Hoe laat kunnen we in onze gehuurde accommodatie?

Jullie hebben er lang naar uitgekeken: de vakantie kan beginnen! Vanaf 15.00 uur is jullie accommodatie klaar voor jullie aankomst. Willen jullie graag later vertrekken en eerder aankomen? Dit is in het laagseizoen mogelijk in overleg, tegen betaling. In het hoogseizoen is dit helaas niet mogelijk door drukke wisseldagen en volledige bezetting van ons Kampeerdorp.

Hoe laat moeten we op de dag van vertrek de accommodatie verlaten?

Helaas komt aan alles een einde. Zo ook aan jullie heerlijke vakantie. Om 10.00 uur 's ochtends is het moment daar om uit te checken.

Het is onze vertrekdag maar eigenlijk willen we die dag iets langer blijven.

In het laagseizoen is het ook mogelijk om een halve dag bij te boeken, tegen betaling, indien de accommodatie nog beschikbaar is. Hierdoor kunnen jullie tot 19.00 uur bij ons verblijven. In het hoogseizoen is dit door de drukte niet mogelijk. Er staat dan namelijk weer een nieuw gezin te trappelen om hun vakantie te vieren.

Is het mogelijk om buiten de openingstijden van de receptie te arriveren?

Verwachten jullie na sluitingstijd van de receptie te arriveren? We vragen jullie dan de receptie te informeren. Zij zullen uitleggen hoe dit in zijn werk gaat. De actuele openingstijden van de receptie vind je hier.

Tot hoe laat is het mogelijk om het Kampeerdorp op te rijden? 

De slagboom is geopend vanaf 's ochtends 7.30 uur tot 's avonds 22.00 uur. 

Welke tv-zenders hebben jullie?

De volgende tv-zenders zijn op de camping te ontvangen:
> Ned. 1-2-3
> RTL 4-5-7
> SBS 6
> Veronica
> TV Drenthe

Naast de Nederlandse zenders zijn de volgende Duitse zenders beschikbaar:
> SRTL
> WDR
> ZDF
> ARD

Mag er een bijzettentje geplaatst worden bij de accommodatie?

Een tentje bij een huuraccommodatie is niet toegestaan.

Is er beddengoed aanwezig in de gehuurde accommodaties?

In alle accommodaties liggen standaard dekbedovertrekken met kussens.
Daarnaast zijn er voor alle personen linnenpakketten aanwezig. De kosten per linnenpakket bedragen € 8,25 (verplichte kosten).

Wij willen jullie vragen het linnengoed bij vertrek te verzamelen in de kussensloop en deze op de veranda van de accommodatie neer te leggen.

Staat er een kinderstoel in de accommodatie? 

In al onze accommodaties is een kinderstoel aanwezig.

Kunnen we een campingbedje laten plaatsen in onze accommodatie?

Bij de accommodaties is het mogelijk om een campingbedje te plaatsen. De kosten voor een campingbedje zijn €3,00 per nacht. Beddengoed is niet aanwezig voor de campingbedjes.

Mag ik mijn hond meenemen naar de accommodatie?

Onze huuraccommodaties worden huisdiervrij aangeboden.

Zijn er auto's toegestaan op de camping?

Ja, er mag één auto op het terrein bij de kampeerplaats geparkeerd worden. Een eventuele tweede auto kunnen jullie parkeren op P1, vooraan de camping (tegen betaling), of gratis op P2 die gelegen is aan de Larixweg. Willen jullie de (eerste) auto niet bij de kampeerplaats hebben? Dan dient hij ook op P1 (tegen betaling) of P2 (gratis) geparkeerd te worden.

Omdat we een kindercamping zijn, vragen we iedereen stapvoets te rijden.

Wanneer is de camping geopend?

De camping is alleen geopend voor verblijfsgasten tijdens het seizoen. Het seizoen 2019 start op 29 maart en duurt tot 28 oktober.

Jullie zijn buiten het seizoen uiteraard van harte welkom om de camping te komen bekijken en een rondje over het terrein te lopen. Tijdens de openingstijden van de receptie is er altijd een medewerker aanwezig om jullie te informeren en vragen te beantwoorden.

Mag ik een partytent plaatsen?

Het is niet toegestaan een partytent bij de huuraccommodaties te plaatsen.

Voor welke leeftijd is de camping geschikt? 

Kampeerdorp de Zandstuve is een kindercamping die uitermate geschikt is voor kinderen tot 12 jaar. Voor deze leeftijd hebben wij een uitgebreid animatieprogramma met leuke en afwisselende activiteiten. 

Overige vragen? 

Staat het antwoord op jullie vraag er niet tussen? Misschien staat het hier

Reserveren & Betalen

Reserveren en betalen

Is er een vaste aankomst en/of vertrekdag?

In het hoogseizoen van 2020 zijn de wisseldagen voor de accommodaties op dinsdag en vrijdag (m.u.v. Pod/Trekkershut). Voor het kamperen zijn de aankomstdagen dinsdag en zaterdag. Buiten het hoogseizoen is aankomst en vertrek op iedere dag mogelijk. 

Wij hebben gereserveerd maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moeten we doen?

Mochten jullie geen reserveringsbevestiging binnen krijgen op de mail, dan kan er het beste contact opgenomen worden met de receptie. Dit kan telefonisch, via onze chat of per e-mail. We zullen zo snel mogelijk reageren.

Moet ik de reserveringsbevestiging uitprinten en meenemen?

Uitprinten is niet nodig. We hebben jullie gegevens in ons systeem staan.

Hoe blijven we op de hoogte van de laatste aanbiedingen?

Voor de laatste nieuwtjes van Kampeerdorp de Zandstuve kunnen jullie je inschrijven voor onze nieuwsbrief (onderaan deze pagina). Ook op onze Facebookpagina en onze Instagram houden wij jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de verschillende aanbiedingen. Last-minute op vakantie?! Bekijk hier onze last-minutes.

Is het mogelijk om mijn reservering te annuleren?

Bij het boeken van jullie reservering kan een annuleringsverzekering afgesloten worden (informeer bij de receptie naar de voorwaarden). De annuleringsverzekering dient direct afgesloten te worden bij het reserveren, tenzij jullie zelf al een doorlopende annuleringsverzekering elders hebben lopen.

Bij daadwerkelijk annuleren met restitutie van het betaalde bedrag, worden de voorwaarden van de annuleringsverzekering gevolgd. Als jullie geen annuleringsverzekering hebben afgesloten, en wel de reservering willen annuleren, gaat dit volgens de voorwaarden van branchevereniging Recron. Er is altijd de mogelijkheid jullie reservering over te laten nemen door bekenden.

Wanneer moet ik reserveringskosten betalen?

Wanneer je een boeking maakt, worden reserveringskosten in rekening gebracht om de aanvraag te verwerken. De reserveringskosten zijn € 10,00.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Zodra de betaling bij ons verwerkt is, sturen wij een bevestiging.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Dit is wisselend per reservering. Boek je een vakantie die pas over vijf maanden of later gaat plaatsvinden? Dan kun je de betaling uitsplitsen over drie termijnen. Het eerste termijn bedraagt 20% en dient binnen 10 dagen na reservering te zijn betaald. De 2e termijn van 30% dient uiterlijk 153 dagen (ongeveer 5 maanden) voor aankomst te zijn betaald. Het 3e termijn dient 42 dagen (6 weken) voor de aankomstdatum door ons ontvangen te zijn. Let op: voor betalingen die lager zijn dan 100 euro hanteren wij geen termijn.

Voorbeelden:

  • Je boekt een vakantie die over twee weken gaat plaatsvinden. In dit geval vragen we je direct 100% te betalen, aangezien dit binnen de 42 dagen voor aankomst valt.
  • Je boekt een vakantie die over 3 maanden gaat plaatsvinden. In dit geval vragen we je een aanbetaling van 50% te doen, aangezien de aankomst binnen de 153 dagen (5 maanden) valt.

Wat zijn Stuufpassen?

Wij zetten op elke standaard 2  Stuufpassen. Deze passen geven jullie toegang tot het zwembad en hebben kampeerders nodig om saldo op te zetten voor het douchen. 1 pas is in principe voldoende voor het hele gezin. We geven er echter 2 mee, om het leven iets makkelijker te maken. Lees hier meer over de Stuufpas.

Ik wil graag reserveren maar ik weet nog niet of mijn vakantieaanvraag goedgekeurd gaat worden... Help! Kan ik een optie nemen?!

Wij herkennen het probleem! Heel erg vervelend. Het is in sommige gevallen mogelijk om een optie te nemen op een kampeerplaats of een accommodatie. Zitten we vlak voor een hoogseizoenperiode, dan is het niet mogelijk om een optie op een plek te nemen. Wanneer wel? We leggen het je graag uit!

Het aanvragen van een optie kan je zelf! We houden de accommodatie of kampeerplaats 7 dagen kosteloos voor je beschikbaar! Klik op een van de mogelijkheden in ons reserveringssysteem. Let op: het online maken van een optie is niet mogelijk als de gewenste aankomstdatum binnen 6 weken ligt.

Wil je een langere optie?! Ook dat behoort tot de mogelijkheden. Dit gaat altijd telefonisch. Je kunt ons bereiken door te bellen naar 0523 - 26 20 27. Zoals aangegeven kun je kosteloos 7 dagen een optie bij ons vastleggen. Dit kan t/m begin 2020. Wil je een langere optie?  Je kunt tot 5 januari 2020 een verlengde optie nemen op een plek en/of accommodatie. De kosten hiervoor zijn 10% van de totaalsom op de factuur. Heb je een vakantie voor 1000 euro op het hoog, dan zijn de kosten van de verlengde optie 100 euro. Wat krijg je voor deze verlengde optie? We houden de plek voor je vast tot 5 januari 2020. Als je voor 5 januari je reservering bevestigd, dien je nog 90% van het totaalbedrag te betalen. Annuleer je de optie alsnog, dan houden wij de betaalde 10% helaas in. Zodra je een optie bij ons hebt genomen, dien je de 10% van de reservering binnen twee weken (14 dagen) te betalen. Indien wij deze kosten dan niet binnen hebben, dienen wij de optie alsnog te annuleren.

Betaal ik een waarborg?

In 2019 betaal je bij ons een waarborg. Deze nemen wij automatisch mee in de te maken reserveringen. Vanaf 2020 betaal je bij ons geen waarborg. Wel is het zo dat wij vanaf seizoen 2020 gaan werken met een SEPA incasso. Indien je je Stuufpas niet aan ons retourneert of een accommodatie niet volgens de voorwaarden achterlaat, zijn wij gemachtigd een bedrag in te houden. Kort voor aanvang van je verblijf bij ons op het park stellen wij je hier van op de hoogte. We gaan er natuurlijk vanuit dat iedereen netjes omgaat met alle spullen en faciliteiten.

Overige vragen? 

Staat het antwoord op jullie vraag er niet tussen? Misschien vinden jullie hem hier.