Reserveren en betalen

Is er een vaste aankomst en/of vertrekdag?

In het hoogseizoen van 2020 zijn de wisseldagen voor de accommodaties op dinsdag en vrijdag (m.u.v. Pod/Trekkershut). Voor het kamperen zijn de aankomstdagen dinsdag en zaterdag. Buiten het hoogseizoen is aankomst en vertrek op iedere dag mogelijk. 

Wij hebben gereserveerd maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moeten we doen?

Mochten jullie geen reserveringsbevestiging binnen krijgen op de mail, dan kan er het beste contact opgenomen worden met de receptie. Dit kan telefonisch, via onze chat of per e-mail. We zullen zo snel mogelijk reageren.

Moet ik de reserveringsbevestiging uitprinten en meenemen?

Uitprinten is niet nodig. We hebben jullie gegevens in ons systeem staan.

Hoe blijven we op de hoogte van de laatste aanbiedingen?

Voor de laatste nieuwtjes van Kampeerdorp de Zandstuve kunnen jullie je inschrijven voor onze nieuwsbrief (onderaan deze pagina). Ook op onze Facebookpagina en onze Instagram houden wij jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de verschillende aanbiedingen. Last-minute op vakantie?! Bekijk hier onze last-minutes.

Is het mogelijk om mijn reservering te annuleren?

Bij het boeken van jullie reservering kan een annuleringsverzekering afgesloten worden (informeer bij de receptie naar de voorwaarden). De annuleringsverzekering dient direct afgesloten te worden bij het reserveren, tenzij jullie zelf al een doorlopende annuleringsverzekering elders hebben lopen.

Bij daadwerkelijk annuleren met restitutie van het betaalde bedrag, worden de voorwaarden van de annuleringsverzekering gevolgd. Als jullie geen annuleringsverzekering hebben afgesloten, en wel de reservering willen annuleren, gaat dit volgens de voorwaarden van branchevereniging Recron. Er is altijd de mogelijkheid jullie reservering over te laten nemen door bekenden.

Wanneer moet ik reserveringskosten betalen?

Wanneer je een boeking maakt, worden reserveringskosten in rekening gebracht om de aanvraag te verwerken. De reserveringskosten zijn verwerkt in de reservering en maken wij elke reservering inzichtelijk.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Zodra de betaling bij ons verwerkt is, sturen wij een bevestiging.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Dit is wisselend per reservering. Boek je een vakantie die pas over vijf maanden of later gaat plaatsvinden? Dan kun je de betaling uitsplitsen over drie termijnen. Het eerste termijn bedraagt 20% en dient binnen 10 dagen na reservering te zijn betaald. De 2e termijn van 30% dient uiterlijk 153 dagen (ongeveer 5 maanden) voor aankomst te zijn betaald. Het 3e termijn dient 42 dagen (6 weken) voor de aankomstdatum door ons ontvangen te zijn. Let op: voor betalingen die lager zijn dan 100 euro hanteren wij geen termijn.

Voorbeelden:

  • Je boekt een vakantie die over twee weken gaat plaatsvinden. In dit geval vragen we je direct 100% te betalen, aangezien dit binnen de 42 dagen voor aankomst valt.
  • Je boekt een vakantie die over 3 maanden gaat plaatsvinden. In dit geval vragen we je een aanbetaling van 50% te doen, aangezien de aankomst binnen de 153 dagen (5 maanden) valt.

Wat zijn Stuufpassen?

Wij zetten op elke standaard 2  Stuufpassen. Deze passen geven jullie toegang tot het zwembad en hebben kampeerders nodig om saldo op te zetten voor het douchen. 1 pas is in principe voldoende voor het hele gezin. We geven er echter 2 mee, om het leven iets makkelijker te maken. Lees hier meer over de Stuufpas.

Ik wil graag reserveren maar ik weet nog niet of mijn vakantieaanvraag goedgekeurd gaat worden... Help! Kan ik een optie nemen?!

Wij herkennen het probleem! Heel erg vervelend. Het is in sommige gevallen mogelijk om een optie te nemen op een kampeerplaats of een accommodatie. Zitten we vlak voor een hoogseizoenperiode, dan is het niet mogelijk om een optie op een plek te nemen. Wanneer wel? We leggen het je graag uit!

Het aanvragen van een optie kan je zelf! We houden de accommodatie of kampeerplaats 7 dagen kosteloos voor je beschikbaar! Klik op een van de mogelijkheden in ons reserveringssysteem. Let op: het online maken van een optie is niet mogelijk als de gewenste aankomstdatum binnen 6 weken ligt.

Wil je een langere optie?! Ook dat behoort tot de mogelijkheden. Dit gaat altijd telefonisch. Je kunt ons bereiken door te bellen naar 0523 - 26 20 27. Zoals aangegeven kun je kosteloos 7 dagen een optie bij ons vastleggen. Dit kan t/m begin 2020. Wil je een langere optie?  Je kunt tot 5 januari 2020 een verlengde optie nemen op een plek en/of accommodatie. De kosten hiervoor zijn 10% van de totaalsom op de factuur. Heb je een vakantie voor 1000 euro op het hoog, dan zijn de kosten van de verlengde optie 100 euro. Wat krijg je voor deze verlengde optie? We houden de plek voor je vast tot 5 januari 2020. Als je voor 5 januari je reservering bevestigd, dien je nog 90% van het totaalbedrag te betalen. Annuleer je de optie alsnog, dan houden wij de betaalde 10% helaas in. Zodra je een optie bij ons hebt genomen, dien je de 10% van de reservering binnen twee weken (14 dagen) te betalen. Indien wij deze kosten dan niet binnen hebben, dienen wij de optie alsnog te annuleren.

Betaal ik een waarborg?

In 2019 betaal je bij ons een waarborg. Deze nemen wij automatisch mee in de te maken reserveringen. Vanaf 2020 betaal je bij ons geen waarborg. Wel is het zo dat wij vanaf seizoen 2020 gaan werken met een SEPA incasso. Indien je je Stuufpas niet aan ons retourneert of een accommodatie niet volgens de voorwaarden achterlaat, zijn wij gemachtigd een bedrag in te houden. Kort voor aanvang van je verblijf bij ons op het park stellen wij je hier van op de hoogte. We gaan er natuurlijk vanuit dat iedereen netjes omgaat met alle spullen en faciliteiten.

Overige vragen? 

Staat het antwoord op jullie vraag er niet tussen? Misschien vinden jullie hem hier.

Contactgegevens
Contactgegevens

Contactgegevens

We komen graag met je in contact! We zijn bereikbaar via onze telefoon, maar ook via de chat op onze website