Reserveren en betalen

Is er een vaste aankomst en/of vertrekdag?

In het hoogseizoen van 2019 zijn de wisseldagen voor de accommodaties op maandag en vrijdag (m.u.v. Pod/Trekkershut) en voor het kamperen op maandag en zaterdag. In het hoogseizoen van 2020 zijn de wisseldagen voor de accommodaties op dinsdag en vrijdag (m.u.v. Pod/Trekkershut). Voor het kamperen zijn de aankomstdagen dinsdag en zaterdag. Buiten het hoogseizoen is aankomst en vertrek op iedere dag mogelijk. 

Wij hebben gereserveerd maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moeten we doen?

Mochten jullie geen reserveringsbevestiging binnen krijgen op de mail, dan kan er het beste contact opgenomen worden met de receptie. Dit kan telefonisch, via onze chat of per e-mail. We zullen zo snel mogelijk reageren.

Moet ik de reserveringsbevestiging uitprinten en meenemen?

Uitprinten is niet nodig. Als jullie de bevestiging op een mobiel hebben staan, is dit voldoende.

Hoe blijven we op de hoogte van de laatste aanbiedingen?

Voor de laatste nieuwtjes van Kampeerdorp de Zandstuve kunnen jullie je inschrijven voor onze nieuwsbrief (onderaan deze pagina). Ook op onze Facebookpagina houden wij jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de verschillende aanbiedingen. Last-minute op vakantie?! Bekijk hier onze last-minutes.

Is het mogelijk om mijn reservering te annuleren?

Bij het boeken van jullie reservering kan een annuleringsverzekering afgesloten worden (informeer bij de receptie naar de voorwaarden). De annuleringsverzekering dient direct afgesloten te worden bij het reserveren, tenzij jullie zelf al een doorlopende annuleringsverzekering elders hebben lopen.

Bij daadwerkelijk annuleren met restitutie van het betaalde bedrag, worden de voorwaarden van de annuleringsverzekering gevolgd. Als jullie geen annuleringsverzekering hebben afgesloten, en wel de reservering willen annuleren, gaat dit volgens de voorwaarden van branchevereniging Recron. Er is altijd de mogelijkheid jullie reservering over te laten nemen door bekenden.

Wanneer moet ik reserveringskosten betalen?

Wanneer je een boeking maakt, worden reserveringskosten in rekening gebracht om de aanvraag te verwerken. De reserveringskosten zijn € 10,00.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Zodra de betaling bij ons verwerkt is, sturen wij een bevestiging.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Dit is wisselend per reservering. Boek je een vakantie die pas over vijf maanden of later gaat plaatsvinden? Dan kun je de betaling uitsplitsen over drie termijnen. Het eerste termijn bedraagt 20% en dient binnen 10 dagen na reservering te zijn betaald. De 2e termijn van 30% dient uiterlijk 153 dagen (ongeveer 5 maanden) voor aankomst te zijn betaald. Het 3e termijn dient 42 dagen (6 weken) voor de aankomstdatum door ons ontvangen te zijn. Let op: voor betalingen die lager zijn dan 100 euro hanteren wij geen termijn.

Voorbeelden:

  • Je boekt een vakantie die over twee weken gaat plaatsvinden. In dit geval vragen we je direct 100% te betalen, aangezien dit binnen de 42 dagen voor aankomst valt.
  • Je boekt een vakantie die over 3 maanden gaat plaatsvinden. In dit geval vragen we je een aanbetaling van 50% te doen, aangezien de aankomst binnen de 153 dagen (5 maanden) valt.

Wat zijn Stuufpassen?

Wij zetten op elke standaard 2  Stuufpassen. Deze passen geven jullie toegang tot het zwembad en hebben kampeerders nodig om saldo op te zetten voor het douchen. 1 pas is in principe voldoende voor het hele gezin. We geven er echter 2 mee, om het leven iets makkelijker te maken. Lees hier meer over de Stuufpas.

Overige vragen? 

Staat het antwoord op jullie vraag er niet tussen? Misschien vinden jullie hem hier.